1. |
Zapnúť počítač a
ubezpečiť sa či je zapnutá i pripájacia elektronika |
2. |
Užívatelia používajúci
na pripojenie Ovislink - modrú škatuľku - zistite či svietia
zelené diódy: |
|
a) |
Power - napájanie |
b) |
Link/Act. - pripojenie k WIFI
sieti - ak nesvieti nie je nadviazané spojenie s vysielačom -
volajte prevádkovateľovy |
c) |
LAN1 alebo LAN2 - ak nesvieti ani
jedna nie je vytvorené spojenie medzi prijímacím zariadením -
Ovislink a PC - skontrolujte LAN kábel smerujúci k PC |
|
Najlepšie je odpojiť
napájanie - vytiahnuť adaptér zo zásrtčky 220V na minimálne
15 sekúnd znovu zapojiť a prekontrolovať rozsvietenie diód ešte
raz. Ak diódy svietia pokračujte ďalej. |
3. |
Skontrolujte pridelené
nastavenie IP adresy, predvolenej brány a DNS serverov podľa
preberacieho protokolu. |
4. |
Ak sa objaví táto
stránka a nejde internet máte pravdepodobne všetko v poriadku a
jedná sa o dočasný výpadok internetu. |
5. |
Ak
vám sieť nejde viac ako 5 min. volajte prevádzkovateľa.
|
|
Ak
si neviete dať rady volajte 0905 785 477 - sme tu pre vás! |